Sunday, February 17, 2008

Wiiiiiiiiiii!

Mamma o pappa var just här, så nu har jag fått två lampor till som vi satte upp. Och så satte vi upp handdukskrokarna i badrummet också. Förstod inte att man faktiskt kan sakna sådana, men det har jag. Har känt mig så handikappad när jag inte har kunnat hänga upp handduken/badkappan efter att jag varit duschen... konstigt :)

Så småningom börjar allt alltså vara på plats. Ännu fattas en hylla och några tavlor. Och så har jag ju kommit på att jag saknar en låda med fler tavlor och prydnadsgrejer... Vet inte var jag ska hitta den...

Listen gick inte att fixa riktigt ännu... Behövs någå vissa sorts skruvar... Men pappa fixar ;) ihanaa! Men spegeln har hållits bra på plats nu med mera tejp. Fast sned är den ännu också..........................

No comments: