Thursday, September 06, 2007

Turist

Var på stan lite igår… Hade kollat innan hur jag skulle ta mig in till centrum. Bestämde mig ändå för att jag inte behövde karta då jag satte iväg. Efter en halv timme konstaterade jag att det inte precis såg ut som centrum dit jag kommit. Så jag fick gå tillbaka och ta fram kartan. Då jag väl hittade till centrum blev det en ny klocka :) Har av någon underlig anledning känt mig så handikappad då jag bara haft klocka på telefonen… Så nu är det avhjälpt. Och så hittade jag två matbutiker till i närheten där jag bor. Var in i den ena och kände en stor lättnad – där fanns varumärken jag känner igen hemifrån. Pust. Nu är jag inte längre tvungen att fundera över kvaliteten på varorna jag köper. Tror annars också butiken var ett snäppe bättre än den jag handlat i förrgår och på måndag kul. :)

No comments: