Thursday, September 20, 2007

På rymmen

Hönsen rymde i förrgår... Min hyresvärd var lite orolig... :) Men nu är dom tillbaka! :)) Super!

Annars så har jag snurrat runt lite här och där... På tisdag var vi ut och promenerade med Jón. På stranden. Nästan vit sand, full av snäckor och doften av hav. Solen sken. Döende medusor och en strandad sjöstjärna. Den tar jag med mig hem. Älskade det. Ska gå dit nästa gång det är sol, för jag glömde kameran hemma....

Igår var vi till Moesgård museum med Kata och tittade på mossmannen som mumifierats för jätte länge sedan. Var ganska coolt :) Så fanns det en massa andra historiska grejer där också :) Hade förstås inte kameran med mig dit heller.... Måste se till att få bilder..!

Ikväll blir det food club igen. Denna gång hos Elaine. Nyfiken på vad det blir!

Och blåbärspaj var ju en jätte bra idé!! Bara jag hittar alla ingredienser!! Men det ska jag väl göra!

No comments: