Friday, August 10, 2007

sovasova

Snart börjat jag ta problem över mitt sovande... för ungefär en vecka sedan somnade jag kl.20. För att vakna kl.7 följande morgon. Och det var ju skönt. Kände mig verkligen utvilad :) De tre följande dagarna vaknade jag sedan kl. 6. Nicht gut. Speciellt då jag inte gick något tidigare och sova än vanligt fast jag vaknat så tidigt. Då blir man trött.

Sedan var det tent och jobb som tvingade upp mig tidigt, uschia huu! men inte gick jag tidigare och sova för det. I morse vaknade jag "först" klockan 9. Nice :) bara jag gått och sova tidigare än kl. 02........................... Vet inte när jag ska komma över den här tröttheten jag nu känner. Kanske imorgon får man hoppas, då jag har ledigt.

Tröttheten syns på mig på det sätt att jag blir så ttrrrrrööööööööööööööggg...... Två timmar är lite onödigt mycket tid att ta på sig för att komma upp ur sängen och duscha tycker man...

No comments: