Sunday, April 24, 2011

ÅÅÅhåååh!!!

Vad spännande!! Fick en utmaning av Jaana! Shit vad roligt! So here it goes, den fjärde bilden i det fjärde fotoalbumet på min dator:

Och förklaringen lyder: för sisådär två år sedan var jag och hälsade på Hildur på Island och en av dagarna prövade jag på att rida islandshäst. Hildur och hennes flickvän tyckte jag var galen för dom tyckte hästar var så skrämmande. Jag gillade. Och ja... Nu ska jag alltså skicka den här vidare.... Hmmhmm... Till Daniela tror jag :)

3 comments:

Daniela said...
This comment has been removed by the author.
Daniela said...

Hih! Rolig utmaning :) Här kan du se resultatet: http://danielablomqvist.blogspot.com/2011/04/haaste.html

Kram!

(Och ojdå, jag härjade visst nåt konstigt först när jag försökte kommentera :D)

anna said...

Va kiva att du hängde med på den, även om din blogg i överigt handlar om din utbytestid :)

Ha det bra!

Kram!