Saturday, February 26, 2011

Seuraavassa risteyksessä, käänny oikealle...

Försökte köra Mikko till flygfältet idag. Missade genast första avfarten mot ring ettan. Wippii. Så vi fick göra lite sight seeing i Hagalund för att komma till rätt väg. Sedan klarade jag mig helt okej hela vägen till flygfältet.

Hemåt blev det lite svårt igen. Tänkte åka förbi avfarten till Tusbyleden (vart kommer man om man fortsätter ring trean österut?), men gjorde en manöver för att fixa det hela och kom rätt. Sen bestämde jag mig för att ta en sväng till Iso Omena före jag körde hem. Bara det att jag glömde bort om Iso Omena ligger i Olars eller Mattby, missade BÅDA avfarterna och fick köra till Finnå för att kunna vända om.

Kan vara glad för att jag är hemma nu.

Och inte skulle det skada att jag skulle köra lite mera bil heller.

No comments: